くどこのかわりたい

知識·経験ゼロから世界一のバリスタになるまでの記録

メルボルンの韓国料理屋さん

I went to the buffet BBQ restaurant "OhGam" with my friends.

(先日『OhGam』という焼き肉ブッフェのお店に行ってきました。)

f:id:kudoco:20191121171318j:plain

We had meat too much!

(お肉をいっっぱい食べました!)



It's so funny because before eating, we were energetic (Let's eat, let's eat! Whooooo!), but after that, our stomach got heavy and no one said anything.

(可笑しかったのは、最初食べる前はみんなものすごくテンションが高かったのに、食べ終わる頃には誰一人言葉を発さなくなっていたことです。笑)



If food is left on the plate, $10 must be paid as an additional charge. We struggled to eat.

(食べ残しをすると追加で10ドル(700〜800円)払わなければなりません。なのでみんなで必死で食べました。)



In addition to meat, we had shrimp, fried rice, Toppokki, salad, etc. Everything was delicious, but a little expensive, $35...

(お肉以外にも、エビや炒飯、トッポギ、サラダなどなど、たくさん食べました。どれも美味しかったですが35ドル(2,600円)と少し高めでした。)



In fact, the restaurant has happy hour (5:00-5:30pm). You only have to pay $25 if you go there around this time.)

(実はこのお店、ハッピーアワーがあって、17:00〜17:30に行けば1,900円で食べられるんです。)



We should have done that!

(知ってればそうしたのに〜!)


See you♪