くどこのかわりたい

知識·経験ゼロから世界一のバリスタになるまでの記録

ただの遊び?

Today's class was different from always.
We had an activity!

(今日の授業は、なんとアクティビティでした!)



The theme was "shopping."
So we went to the shopping center, and we found our favorite items and took photos of them, and then, we explained about the items to our teacher. The item I chose was the stuffed squid.

(ショッピングがテーマということで、ショッピングセンターへ行き、気に入った商品の写真を撮り先生にその商品について説明するというものでした。私はイカのぬいぐるみを選びました。笑)



After that, we had lunch at the "Dragon Hot Pot," which I introduced on my blog a few weeks ago, and we said goodbye there.

(その後ドラゴン·ホット·ポットというレストラン(前にブログで紹介したお店です!)でお昼ご飯を食べ、そのまま解散です。)



How easy-going it was!

(なんて気楽な授業!)



Although I didn't know if it was helpful to study English, it was so fun because I enjoyed shopping and lunch with my classmates!

(勉強になったかどうかは分かりませんが、クラスのみんなで買い物をしたりご飯を食べたりと、とても楽しい時間でした!)

f:id:kudoco:20191118165102j:plain

It's too spicy... See you♪