くどこのかわりたい

知識·経験ゼロから世界一のバリスタになるまでの記録

観光スポットをはしご

I went to Brighton Beach in Melbourne with my family the other day. And then, we also went to another place, Westerfolds Park, to see wild kangaroos!

(先日家族と一緒にメルボルンのブライトンビーチへ行ってきました!それから、ウェスターフォールズ公園という、野生のカンガルーがいる公園にも行ってきました!)


↓Brighton Beach(ブライトンビーチ)
f:id:kudoco:20200120191457j:plain

The colorful huts are bathing boxes. We can't look inside because these are someone's personal possessions where they put something like a float, but it's perfect for Instagram!

(このカラフルな小屋は、ビーチ小屋と言われるものです。個人所有の物置小屋のようなもので、中は見ることができないのですが、この景色だけでもインスタ映えというやつにぴったりです!)



↓Westerfolds Park(ウェスターフォールズ)
f:id:kudoco:20200120191551j:plain

Actually I hadn't seen kangaroos in Australia. If that's what we will do, we wanted to see wild kangaroos, not in a zoo. We could see only 2 kangaroos there, they were shy, but we were happy to see them and get relaxed in nature.

(カンガルーは、せっかくオーストラリアにいるのに実は見たことがありませんでした。どうせ見るなら、動物園ではなく野生のが見たい!ということでこの公園に行ってきました。そこには2匹しかおらず、しかも人見知りなカンガルーでしたが、それでも会えて嬉しかったです。それに、大自然を満喫できました!)



In Melbourne, there are a lot of good places to go, so I want to look around more!

メルボルンはまだまだ魅力がたくさんあります。もっともっといろんな所に行きたいな〜。)