くどこのかわりたい

知識·経験ゼロから世界一のバリスタになるまでの記録

ついにバリスタデビューへ!

Hi everyone, it's Kudoko who bought the Japanese ready-to-eat meal "咖喱屋カレー" for 5 dollars. How expensive!

(こんにちは、レトルトの咖喱屋カレーを5ドルで買ってしまったくどこです。日本円にすると400円弱。たっか〜!)



By the way, I finally got the job as a barista!!

(そんなことより!ついにバリスタの仕事ゲットしました〜!)



I'm really happy and at the same time I appreciate your support!!

(嬉しいのと同時に、皆様の支えに本当に感謝しております。)



During the job hunting, I sometimes got nasty words from someone at an interview as my English was not good, and sometimes had big mistakes on trials. However, these were all good experiences for me.

バリスタの職探し中は、いろんなことがありました。面接のときに英語があまり話せないことでキツく言われたり、トライアルで大失敗したり。でも、どれも良い経験でした。)



I'm gonna work from tommorow. I'm excited!

(明日からバリスタとして働きます。楽しみです!)



By the way, I quit my current job.

(ちなみにお寿司屋さんの仕事は辞めました。)



See you.

(ではまた〜!)



↓swan (Shaping up!)
 (白鳥。それっぽくなってきました!)
f:id:kudoco:20200226182225j:plain