くどこのかわりたい

知識·経験ゼロから世界一のバリスタになるまでの記録

こなあああああゆきいいい

My house owner told me that there's the Japanese Cafe within walking distance.

(ハウスオーナーが教えてくれたのですが、家から歩いて行ける距離に和カフェがあるとのことで、早速行ってきました!)



The name of the cafe is "CHAYO." It has many Japanese drinks and foods like matcha tea latte, houjicha milk tea, black sesame latte, karaage, udon, Japanese curry, Japanese sweets, and so on.

(『CHAYO』というカフェです。抹茶ラテやほうじ茶ラテ、黒ごまラテ、唐揚げ、うどん、カレー、和スイーツなどなど、日本の飲み物や食べ物がたくさんありました。)

f:id:kudoco:20191130185356j:plain

What I ordered is a long black coffee, and I regret not ordering another drink with matcha because this cafe recommends matcha. I'm not sure if that's why, but the long black coffee is not good...

(私はロングブラックコーヒーを頼んだのですが、他の抹茶系のやつにすれば良かった〜と後悔しています。というのも、お店が推しているのは抹茶です。だからなのか、コーヒーは微妙でした…。)



By the way, the cafe plays Japanese-pop, and I've heard "Konayuki" by Remioromen for the first time in a while.

(店内ではJ-POPが流れていました。レミオロメンの粉雪、久々に聴いたな〜。)


Bye♪