くどこのかわりたい

知識·経験ゼロから世界一のバリスタになるまでの記録

メルボルンでボウリング

I went bowling for the first time in Melbourne!

メルボルンでのボウリングは初めてです!)


f:id:kudoco:20200222195053j:plain
f:id:kudoco:20200222194941j:plain
f:id:kudoco:20200222195210j:plain


It was quite different from Japanese one. There were many young people drinking alcohol. And I didn't know why it was so dark...

(日本と全然違いました。若者がお酒を飲みながら遊ぶ場所といった感じです。あと、なぜあんなに暗いのか意味が分かりません…。)



I've ever worked at a bowling center and I often practiced bowling and even had my own bowl.

(私は昔ボウリング場でバイトしたことがあるのですが、そのときはよく練習していてマイボウルなんてものも持っていました。)



So I seriously tried to get high score there, but I couldn't see my step very well, so my score was only 100...

(なので今回本気で臨んだのですが、暗くて足元がよく見えず、スコアはたったの100でした。笑)



Anyway, if you are a hardcore bowler, you shouldn't go bowling in Melbourne.

(ということで、ボウリングガチ勢はメルボルンではボウリングやらない方がいい気がします。)



By the way, this is off the topic, I didn't pass the trial for a barista... I'm very sorry. However, I learned from my mistakes, so I'll do better next time!

(ところで話は変わりますが、例のトライアル落ちました…。残念です。でも自分の弱点が見えてきたので、次は頑張ります!)



See you!

(ではまた!)