くどこのかわりたい

知識·経験ゼロから世界一のバリスタになるまでの記録

アイキーア、再び

Yesterday I wanted to go to an electric shop, but I missed bus stops and arrived at IKEA by accident where I'd been before, so I changed my mind and decided to enjoy IKEA again.

(昨日バスを乗り過ごしてしまったら偶々以前行ったイケアへ着いたので、また遊んできました。)



And I tried the Swedish restaurant there. I've said, on my blog, IKEA's restaurant is a little expensive. I'm sorry, but that's a wrong information.

(そこで、イケアのスウェーデン料理を食べました。以前ブログで、イケアのレストランはちょっと高いと書きましたが、間違いでした。すみません。)


↓ Swedish meatballs and bread $7〜8(?)
 (スウェディッシュミートボールとパン 500〜600円?)
f:id:kudoco:20191228162011j:plain


It was delicious and cheap!! I would be into the restaurant... I didn't know why berry jam was needed though.

(美味しくて安い!ハマりそうな予感…ベリージャムの必要性は感じないけれど笑。)



By the way, I found a tattered heart-shaped leaf on the road today.

(全然関係ないですが、道にボロボロのハートが落ちていました。)

f:id:kudoco:20191228162217j:plain


...So what?
Maybe you thought that.

(だから何?っていう気持ちわかります。)


See you.