くどこのかわりたい

知識·経験ゼロから世界一のバリスタになるまでの記録

♪う〜〜〜〜翼の折れたエンジェ〜〜ル

I graduated!

(卒業しました!)



Actually the barista course has finished, but I have to go to school to work at the school cafe for a while. And I can also practice making coffee at my school anytime from now on.

バリスタコースの授業は全て終わったのですが、しばらくは学校のカフェへ働きに行きます。また、今後もずっと学校へ練習をしに行くことができます。)



By the way, yesterday I tried "swan" art for the first time. I had never shaken a jug in the right way before, but finally I could do it!

(ということで昨日はスワン(白鳥)に挑戦してみました。前はずっとピッチャーを振るのができなかったのですが、ついに振れるようになりました!) 


Swan with broken wings(翼が折れましたが)
f:id:kudoco:20200202190842j:plain


When I showed Kudoo-san this picture, he said "what is this?" I realized my swan was not there yet. There's a long way to go... But I believe I will be able to do it!

(くどおさんに写真を見せたところ、「これ何?」と言われてしまいました(泣)まだまだですね。でも、光が見えてきたような気がしますっ!)



See you〜〜!
(ではまた〜〜)